Isnin, 4 Jun 2012

sekarang..masa utk Grand Livina la pulak...

ha..masih ingat tak entry saya pasal MPV idaman? yg saya masukkan dlm senarai wishlist saya..sesuatu yg perlu dibeli tahun ini!

sekarang saya nak citer pulak MPV kedua yg termasuk dlm wishlist MPV...Grand Livina...
MPV ni mmg nampak Grand..se Grand namanya..chewah..pada saya la..pada org lain mb nampak buruk..bak kata suami saya..nampak penyet..tapi bagi saya., MPV ni sgt ladies..nmpk sgt wanita..hee..hee...MPV pun ada gender ker??tetibe..

dan pastinya..Grand Livina putih adalah idaman..!

Tengok, betapa selesanya interior nya..terasa mcm boleh dibuat sbg tempat kediaman pulak...

Bootnya pun besar..amat sesuai sbg teman membeli belah anda...

Harganya pun boleh tahan...xder lah beratus riban kan..affordable lah kiranya

    Nissan Grand-Livina

    MPV

    VariantBodytypePrice
    1.6L (M) ComfortMPVRM 86,814
    1.6L (A) ComfortMPVRM 89,814
    1.8L (A) ComfortMPVRM 98,815
Tapikan yg x syoknya, ramai jgk yg komen keta ni kecik sgt..pastu seat belakang hanya utk kanak2 jer..org dewasa bersaiz besar mmg x digalakkan..

So, mcmn ya..Grand Livina kah??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan