Selasa, 1 Mei 2012

sessi pengenalan...me, myself

salam perkenalan semua...


baiklah, sebelum apa-apa, baik saya perkenalkan diri dulu, sbb tak kenal tak cinta..
saya ialah seorang ibu kepada 4 org kanak-kanak tercomel, isteri kepada seorang suami, pengajar kepada beratus pelajar ( ntah skrg dah beribu...x pernah kira!) dan juga baru jer melepaskan status pelajar ( mb dlm 2-3 bulan lagi bergelar pelajar balik..).

jgn terpedaya..ini mmg saya..tapi masa ni, saya 10 tahun lebih muda dari sekarang..!!

Anak2 saya,  3 puteri dan sorang jer putera, masing2 berumur 11, 8, 5 dan baru jer 40 hari ( semasa ditulis, hari ni! )...diorang semua adorable...playful dan kdg2 tu annoying jugak...nnt di lain entry saya cerita pasal diorang ok..sbb ni kan entry pasal saya..saya..dan saya ok..lagipun ni kan baru salam perkenalan..baru nak bukak buku chapter one..xleh terus jump kan...


anak2 yg ceriakan hidup saya..saja jer blurkan gambar..bagi suspense sikit..nnt entry lain saya cerita pasal diorang ya...

tertinggal...lg sorang...our newborn pride & joy..baby tecik..!!

ok, my husband pulak..ok la..nak kata hensem, bolehlah tahan, yg penting muka x hensem takper..janji hati hensem & awesome..!! tapi manissss sgt walaupun ramai yg ckp mukanya mcm bengis semacam, seswai sgt dgn kariernya pun kan..cikgu gitew..


asalnya saya ni org klate, tapi ramai yg tak caya, mb sbb saya ni pun kurang comey kan gitu, rata2 org ingat saya ni orang JB, ataupun Selangor ataupun ramai ingat saya orang Keyy Ell, urban sangattt...tapi bila dah mixed ngan org kedah ( my hubby ) dan stay kt Pahang, saya pun dah tak tahu identiti (???) asal saya..yg penting, saya ni melayu, org Malaysia dan Islam...

Kat Pahang ni, saya dok kt Muadzam..kt ceruk mana la pulak Muadzam ni yer...??? Pernah dengar tak? ok, nnt saya akan buat special entry untuk Muadzam.


inilah tempat tinggal saya...bestari..
Kerjaya saya?? Owh, saya suka sgt kerja saya sekarang..sebenarnya, kerjaya ni baru tahun ke4, sebelum ni saya keja kt industri yg betul-betul hectic, mmg pressure sgt tinggi, hari2 bz, tapi skrg saya happy, dan karier saya sebenarnya adalah satu terapi bg saya...tapi kalau ditanya cita-cita asal..sememangnya cita-cita suci saya adalah menjadi suri rumah yg penyayang, baik hati, setia, peramah..bla..bla..

Alamak..ada lagi..sebenarnya, kt umah kami ada lagi seorang (?)..seekor..penghuni, namanya memei..bukan memey norman hakim tu ya..yg tu mmg saya tak bagi masuk umah!!
memei!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan